6 april 2009

Periodvis är jag urusel på att uppdatera...

Samtidigt så är jag ändå rätt nöjd med min insats som bloggamatör. Jag vet ju att de flesta av er vandrar runt mellan bland annat Hellas, MGS och min blogg så ni hittar säkert vad ni söker även när jag maskar.

Men visst är det synd att se klubbsidor som släpar efter med rapporteringen från träningsmatcher. Jag skulle faktiskt kunna räkna upp ett flertal, och passar på att göra det också (och nu får jag väl kritik igen!). Oavsett om det är vinst eller förlust i helgens träningsmatch så är vi supportrar givetvis sugna på att få veta hur det gått.

Eneby och Kimstad håller dock flaggan högt med hyfsat snabba resultat. Men bland annat IFK, Kuddby och Smedby hör till dom som oftast släpar efter. Tur att vi har Madde och Hella som ger oss de efterlängtade resultaten på sina bloggar. Tack tjejer!

Jag kan förstå om de hårt arbetande tränarna inte alltid hinner med, jag beundrar dom för all tid de trots allt lägger ned. Men kanske finns det någon av spelarna skulle kunna ha tid att skriva en rad i lagens respektive gästbok? Och som alltid så finns ju möjligheten att bli bloggare på http://pekingdamer.blogspot.com/ ;D.

Om mindre än två veckor är det i alla fall dags för seriespel. Kanske är tempot då uppe på topp när det gäller hemsidorna?

2 kommentarer:

Anonym sa...

När det gäller IFK´s hemsida har ju styrelsen beslutat att den person som har varit mest aktiv både med hemsidan och med annat arbete runt föreningen inte längre har en plats i föreningen, så där är det nog styrelsen som ska ha sig en riktig känga.

Bosse sa...

Jo där ser man! Visste faktiskt inte att CJ var så aktiv med hemsidan, men å andra sidan är det mycket jag inte vet.
Lite synd, för jag tycker upplägget på sidan lovar mer än vad den hittills gett.

Skicka en kommentar

Bloggarkiv