20 maj 2009

Smedby AIS - IFK Norrköping DFK lördag

På lördag hoppas jag att det blir många åskådare på Smedby IP i derbymatchen mellan Smedby AIS - IFK Norrköping DFK. Jag tror ju det kan bli en fin match för publiken även om man inte är supporter till något av lagen.
För att höja temperaturen kan ni ju titta på 24nt (inte ute på nätet ännu tyvärr) där Hanne Gråhns från Smedby och Sandra Karlsson från IFK medverkar. Dessutom hamnar derbyt på 3:e plats på Willners lista.
Jag ska absolut gå på matchen,kommer Du?

2 kommentarer:

MGS sa...

Hallå Bosse
Jag ska inte se den matchen. Jag åker till Fyrby och ser EBK.
Synd att matcherna ligger samma dag:( Du kan ju heja åt mig och du vet väl på vilket vilka:)

Alla gröna

Ha en trevlig kväll

Ljungen sa...

Klart man måste se den matchen. Tror det kommer bli mycket folk eller hoppas på det.
Ses där då Bosse

Skicka en kommentar

Bloggarkiv