10 augusti 2009

Semestertid!

Jo, jag var på Nya Parken igår (söndag) och såg IFK möta Landsbro. Förvånades under första halvlek av ett IFK som ville mycket och verkade ha spelet, men ändå slutade det i 0 - 3 när det blåstes av. Vad hände? Nå efter den obligatoriska korven i halvtid så fick jag då ändå se "mitt" IFK vända läget till 3-3, och det får jag väl ändå vara nöjd med. Tyvärr måste jag väl erkänna att jag anser att domarna var usla på att se offsidelägen - och dessvärre var två av domarna mina kollegor på Veolia. Ska se hur jag kan bestraffa dom senare...
Semester och allt som det är så bekvämar jag mig med att lägga ut samma inlägg på både Bosse Buss och Pekingdamer. Bättre referat hittar ni under min semester på Maddes utmärkta blogg!
På återseende när jag semestrat klart!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv